Існує кілька простих правил, за якими звичайна людина зможе визначити - чи варто йому звертатися в ту чи іншу стоматологічну клініку. Ці правила настільки прості, що навіть дивно, але вони зуміють заощадити вам час, гроші, але найголовніше - здоров'я! До речі, найкраща з клінік, яку я знаю, стоматологічна клініка Аврора.
Одне з найпростіших - якщо на телефонний дзвінок клієнта відповідає адміністратор клініки, а не лікар або санітар, значить клініка, в яку ви подзвонили - солідна (хоча бувають випадки, що лікар вчасно опинився біля телефону і був в змозі підняти трубку). Якщо питання вас буде досить складним, то адміністратор покличе лікаря для консультації. Якщо на ваше запитання не відповідають, то клініку варто обійти стороною.
Друга нескладна і не настільки очевидна закономірність - раз клініка не має реклами, значить вона, швидше за все не може собі дозволити ні витрат на просування, ні хорошого устаткування і лікарів.Звичайно людям завжди здавалося, що реклама зовсім не є показником якості, але ситуація на стоматологічному ринку така, що реклама це не тільки джерело інформації, але і показник того, що клініка прийшла на ринок надовго і всерйоз. Клініка, дає рекламу - дорожить своєю репутацією, добре стоїть на ногах.
Третє правило - найважливіший показник рівня клініки присутність в штаті всіх фахівців - стоматологів.
Якщо в клініці немає будь-якого фахівця, це, цілком ймовірно, призведе до того, що пацієнта просто невірно діагностують. Значить, невірно буде складено план лікування, а це призведе до поганого результату.Зрештою, вас чекає не вирішення проблем із зубами, а тільки їх поглиблення. Ідеальний варіант, коли в штаті клініки є такі фахівці як: ортопед, терапевт, щелепно-лицьовий хірург, пародонтолог, имплантолог, ортодонт і гігієніст.
Звичайно, це можливо не завжди, особливо справедливо це для маленьких клінік. Але кожна невелика клініка повинна бути в змозі поповнити свій штат за рахунок позаштатних спеціалістів вищого рівня, що приходять під запис в клініку.
Звичайно, це виглядає як формальність - але все це заспокоїть допитливих пацієнтів. А пацієнт тільки таким і повинен бути, адже справа стосується його власного здоров'я!